måndag 25 maj 2009

Tillbaka från andra sidan...

Den senaste månaden har det känts lite sisådär att blogga. Jag insåg i ett ögonblick av självinsikt att de flesta av mina poster var ganska repetitiva. Verkshöjden kunde vara högre. Så istället för att skjuta iväg inlägg från höften i t-banan, kommer det nu bli mer högkvalitativ läsning. Men kanske inte lika ofta. Jag kommer kanske skriva en text. Gå igenom den gång på gång. Omformulera mig här och där, sudda ut och lägga till. Ligga vaken i timmar innan jag reser mig upp runt halv tre-tiden och utbister "det var väl själva fan!", och ändra ett eller två ord i ett inlägg.
Sen, kanske, lägger jag ut.

Lite svårare blogg helt enkelt. Inte för alla.
Kanske inte för nån alls.

2 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Go for it, Hemingway!

Rob sa...

Don´t mind if I do!