måndag 10 september 2012

Sturm und Drang

Oj, vilken dag... Den här måndagen känns som en tågolycka. Och inte den roliga sorten.

Efter att ha blivit väckt på morgonen av att min lever satt bredvid mig på sängen och smygrökte tänkte jag att det var lika bra att ta en vilodag. Åkte in till Café Rival och mötte upp André och försökte få lite ordning på dagen. Gick dåligt. Åkte hem och försökte omförhandla en redan värdelös budget. Lyckades höja den med 1000 spänn... Unnade mig att stirra tomt in i väggen ett par minuter. Försökte spela lite Skyrim, men handkontrollen glappar så jag sålde all min utrustning av misstag. För en spottstyver. Orkade inte reloada utan sparade över spelet i stället.

Ångesten blev till slut för stor och jag brände av en 300 Challenge bara för att få något annat att tänka på.
Tog det väldigt lugnt mellan övningarna så. Vilket visade sig vara rätt så bra. Satte nytt PR med 25:57! Fullvärdiga Cossackcurlz dessutom.

300 Challenge
KB Slingshot (Each Direction) 10 * 16 kg
KB Halo (Each Direction)10 * 16 kg
KB Good Morning10 * 16 kg
KB Windmill (Each Arm)5 * 16 kg
KB One Arm Swing (Each Side)10 * 16 kg
KB Swing High Pull (Each Arm)10 * 16 kg
KB Snatch (Each Arm)10 * 16 kg
KB Cling & Press (Each Arm)10 * 16 kg
KB Circular Cling (Each Arm)10 * 16 kg
KB Squat Press Combination (Each Arm)10 * 16 kg
KB Cossack Curl (Each Side)10 * 16 kg
KB Reverse Lunge & Press (Each Side)10 * 16 kg
KB Deck Squat10 * 16 kg
Reverse Turkish Get-Up (Each Side)5 * 16 kg
KB Suitcase Row (Each Side)10 * 16 kg
KB Crush Press Situp10 * 16 kg
KB Russian Twist (Each Side)10 * 16 kg
KB Crush Push-Up10 * 16 kg


Tid: 25:57


"Korvdags!"

Inga kommentarer: