måndag 4 oktober 2010

Söndagsmys!

Efter en lugn och trevlig lördag med stek, sallad och nötter kände man sig redo för att hugga in i söndagens härligheter.

Workout B
3x5 Squat (80 kg)
3x5 Press (55/55/50 kg) Kände att tekniken svek så jag gick ner på sista setet...
5x3 Power cleans (65 kg)

Så vi ökade lite på samtliga övningar kan man säga. Squaten är fortfarande det jöbbigaste och jag måste börja köra lite stretchövningar för att det ska sitta bättre. Överlag kändes det i alla fall toppen och det märks att man utvecklas om än med babysteps.
Enda grejen är väl att man skulle kört igång med det här mycket tidigare.
Efter träningen bjussade Jompert på renskav och blomkål.



På lunchen fick jag lite CF-abstinens och brände av Angie:
100 Pullups
100 Pushups
100 Situps
100 Squats

Tid: Tyvärr fipplade jag med mobilen så tiden stannade ungefär mitt i så det blev ingen mätning...

Inga kommentarer: