lördag 2 oktober 2010

Dålig sömn...

Sov inte så bra alls tors-fre. Låg och kikade på Sons of Anarchy och kände hur jag började driva in i sömnen, men genom att lägga ifrån mig telefonen lyckades jag bli tillräckligt pigg för att börja älta vardagens problem igen. Dessutom hade vi ett tidigt möte på jobbet som innebar att jag fick masa mig iväg obehagligt tidigt på fredagen.

Väl på friskis så var det trots allt bara att bita ihop. Det var pass A som gällde:

Workout A
3x5 Squat (75 kg)
3x5 Bench Press (70 kg)
1x5 Deadlift (110 kg)

Inget att hålla sig kvar vid en längre tid. Jag gick ner i vikt på Squatsen för att fokusera på tekniken. Annars är det ju bara att inse att det finns en hel del att jobba på...
Efter avslutat pass gick vi till Sjätte Tunnan och åt enorma revbenspjäll med surkål och äppelkompott. Sjukt gott även om köttsvetten trängde sig fram i pannan.
Vi drack även ett par glas vin... Kom överens om att det var värdelöst att ha en vit måndag. Det som gäller nuförtiden är "vita veckor", ingen alkohol på vardagstid! Och det gäller tills vidare, alltså. Vi avslutar med en bild som inbjuder till kontemplation. Vem mannen med höken är vet jag inte, men jag vet att han förmodligen gör ganska fräsiga saker i helgen.


Inga kommentarer: