onsdag 17 juni 2009

Skölja näsan FTW!

Trots massivt belägg på jobbfronten lyckades vi finna tid att hinna med lite boxning på tisdagskvällen. Den bjöd på en massa teknik, mycket fotarbete som lös med sin frånvaro. Som avslutning en maffig tabata bestående av medicinbollsdrillar och hopprep.
Efter träningen var det bara att masa sig tillbaka till jobbet och sura lite där. Tyvärr kände jag en organisk konstighet i bihålorna, och idag är den fortfarande kvar. Idrottspersedlarna ligger visserligen framför mig och gäckar, men vi får se om jag är i form att träna på lunchen.
Kanske blir en liten vilodag idag med andra ord.


Sköljde i alla fall bihålorna i går kväll, och det är nog bland det roligaste man kan göra utan att betala pengar.
Motsvarigheten till en storstädning - fast i näsan!



Nu är det dags för dagens första kopp kaffe. Har bryggt en buga som inte går av för hackor. Så svart att ljuset böjer sig en smula när det passerar framför kannan. Till detta kommer jag servera mig själv en trött kardemumma-kaka som jag precis hittade i ett skåp.

Inga kommentarer: