måndag 8 juni 2009

Long time, no knappra på tangenterna...

Efter förra inlägget small det bara till och jag segnade ner på golvet i en hög av snor. Galet förkyld, och alltså ingen träning alls. Så precis som förra terminen avslutade jag med att missa de sista passen och själva avslutningscermonin.
Men nu är jag lite kryare, och har smygjoggat lite. Körde ett pass på friskis också i morse. Skönt att vara tillbaka.
Dessutom ska jag och Andrés köra boxning hela juni. Tre gånger i veckan. Fantastiskt kul, och det börjar i morgon. Då får jag äntligen användning för mina vackra boxarskor igen.
I morse blev det lugnt och stadigt eftersom jag var lite klen fortfarande.
Uppvärming: 10 minuter på löpbandet.
Grappling Circuit:
5 x 30 kg med
Bent Over Row
Upright Row
Military press
Good Mornings
Split Squat
Squat and push press
Straight legged dead lift

5 ronder av denna lilla smärtans pytt i panna var ganska lagom.
Rundade av med KB swings och pressar. Lite småövningar för att varva ner. Kändes mkt bra.

Inga kommentarer: