måndag 23 februari 2009

Best episode EVER!

Jag har precis kommit tillbaka från kvällens MMA-pass. Min kropp har i princip stängt ner och endast de mest basala funktioner finns kvar, som att kolla på tv och gnälla för mig själv. Fy satan vilket pass... Uppvärmningen måste ha brutit mot Genéve-konventionen på flera punkter. Vi kånkade runt på varann och hoppade bock till förbannelse. Blandat med en massa knasiga övningar som jag nästan har förträngt. Men skoj var det. När vi "blivit varma" så körde vi lite teknikdrillar - passeringar och försvar mot densamma.
Avslutade med ungefär hundra ronder SW. Det börjar lossna så smått, det här med brottningen. Jag känner mig helt klart mer avslappnad och känner lite av det här flowet som förståsigpåarna talar om.
Efter träningen drog jag och Andrés till Därmed Pasta och jag drack slut på deras vattentank. Åt även en halv pizza. När svetten väl torkat in och stanken fick mina ögon att tåras, kapitulerade jag och pös hemåt.

Inga kommentarer: