måndag 2 februari 2009

Two thumbs up!

Lördagen bjussade på ett rejält MMA-pass med både boxning och brottning. Kändes ypperligt ända tills en rejält tilltagen brottarkropp landade på min tumme med en stukning som följd (hoppas jag - "I´m not at doctor Jim!". Så här på måndagen kännes det sådär faktiskt... ganska ömt och stelt. Har varit ute och löpt på lunchen och siktar på att fullfölja kvällens MMA-pass. Gissar att det blir submission wrestling vilket kan vara både bra och dåligt för tummen.
Men det är ju i sådana här lägen det gäller att visa vem det är som bestämmer, man kan ju inte låta en tumme styra resten av kroppen. Hur skulle det se ut?
Lite såhär kanske?

Kanske inte ändå.

Nåväl. Cashade i alla fall in lite pengar på GSP:s och Fitchs vinster i UFC 94. Jag blev lite förvånad över att BJ Penn inte var starkare. Han kom ju precis tillbaka från semestern, utvilad och fräsch! Det var underhållning på hög nivå när BJ förlorade på precis det sätt han hånat tidigare. "If you tap from strikes, you´re a little bitch" eller hur var det nu.

I vanlig anda kommer jag inte ta ut pengarna från Betsson utan låta dom ligga kvar där tills jag lyckats spela bort varenda krona.

NU: Tonfisk + pasta = sant.

Inga kommentarer: