måndag 23 mars 2009

Det är en trivselfråga...

Slarv med träningen igen... Inte bra, men nu börjar mina arbetsprojekt lida mot sina slut, så snart kommer det bli lättare att klämma in späkningen.
I sista sekund ändrades dagens träning från "No go" till "GO GO GO GO!". Jag och Limpan klev iväg till MMA:n med stolta steg. Det visade sig vara en ganska teknisk träning, och sparringen var lugn och kontrollerad (ej att blanda ihop med kompetent eller fluid).
Jag märkte också att jag hade svinigt ont i armbågen. Smörjde in lite tigerbalsam på det ömma. Funderade om man kunde applicera det någon annastans. Googlade "tigerbalsam" och kom fram till att det nog inte var en "bra" idé. Tänk vad mycket sköna beslut som togs innan Google fanns.
Hittade en röd påse i frysen som jag åt upp också. Tror det kan ha varit korv stroganoff. Vi får se om jag har sett dom där korvbitarna för sista gången eller om jag kommer få morsa på dom igen om en stund.

Inga kommentarer: