fredag 27 mars 2009

God´s Lonely Man

Fick pysa iväg ensam och slava i gymmet idag. Det är det jag lever för. De ändlösa timmarna i källaren. Bara jag och järnet. Och ungefär hundra skrikande skolungar som hade fria aktiviteter. Kände mig väldigt gammal.
I alla fall: Uppvärning på löpbandet. Och här kommer en liten bomb... När jag tidigare sagt att jag sprungit på 14-15 så har jag ljugit! I samtliga fall har jag alltid varit nere och nosat på 13 när det blev för jobbigt.
MEN!
Idag sprang jag faktiskt hela tiden på 14. Två sista minutrarna på 15. Helt ärligt alltså.
Från och med nu kommer jag köra med öppna kort.
Efter uppvärmningen märkte jag att den enda stången som finns var upptagen. Så jag drog lite håglöst i en vikt tills den blev ledig. Då flög jag i gång och brände av
8/5/5 50 kg Shoulder press
10 x 3 50 kg Deadlift
15x3 25kg platta bakom skallen.

Slut.

1 kommentar:

johan sa...

Jag känner mig smutsig å nerljugen.