onsdag 25 mars 2009

Apocalypse Meow!

Hoppade MMA:n och körde istället lunchträning. Uppvärmning: 10 minuter på min gamle vän löpbandet. Känns bra som fan med dom här korta uppvärmningssträckorna. Blir både varm och konditionen får sig en släng av sleven.
Dagens meny var lite husmanskost bestående av:
10 x 55 kg Pushpress
10 Knees to Elbows.
3 ronder.
Tog inte tid, men det gick jävligt snabbt!
Kändes ganska bra så jag öste vidare med 3 x 10 40kg Hang Power Cleans. Försökte fokusera på teknik, men det var tur att det var så få i lokalen. Inte en vacker syn. Sen är det lite suddigt, men jag har för mig att jag stretchade och körde nackövningar. Gårdagens övningar känns definitivt i musklerna, vilket är lite konstigt eftersom jag inbillat mig att brottningen är så mycket effektivare för styrka. Men så petar man in ett pass med tyngder och vips rör man sig som en gammal gubbtjyv. WTF?

Petar in en trailer för Cat Shit One. Orkar inte ens kommentera storheten i sniper-kaniner.
Vackert är det också så man kan grina.

Inga kommentarer: