tisdag 24 mars 2009

The Mark Has Been Made

Nya dag, nya tag. Lunch = Viking Helen!
Tänkte att det var dags att göra ett litet återbesök i forntiden och kolla hur det ligger till. Laddade upp inför det hela med 10 minuter på bandet. Sen bar det av.
21 Swings 24 kg Kettlebell (hantel alltså)
12 pullups
400 m rodd
3 ronder.
Färdig efter 12:10, vilket är lite bättre än förut om jag inte missminner mig. Körde första ronden obruten, andra ronden bröt jag upp PU:sarna i 5/4/3. Tredje ronden bröt jag upp både swings och PU. I atomer.

Kändes bra även om jag kanske var lite väl intensiv på löpbandet innan och kände mig rätt så jävla slut om jag ska vara helt ärlig.

2 kommentarer:

CJ sa...

Med ärlighet kommer man alltid längst.

Rob sa...

Det får man väl ändå hålla med om! Och man vill ju komma så långt som möjligt.