fredag 12 mars 2010

Mjaaaaa...

Workout of the Day:
Uppvärmning: 10 min löpning.

Five sets of:
Deadlift x 3 reps (100 kg)
(Your set ends immediately if you fail to maintain proper posture throughout the movement. We are looking for technical perfection for three reps.)
Rest 30 seconds
30 seconds of Pull-Ups (as many as possible)
Rest 3 minutes;
and then,
Five rounds for time of:
10 Kettlebell Swings (24 kg)
200 Meter Run
Time: 11:04

Avslutade med 10 min heavybag.

En kompetent WOD, som smolkades av det faktum att det verkar som jag dragit på mig nått skräp i näsan. Bihålorna dunkar och jag har onda föraningar om att det snart blir sängläge. Känner mig ganska pigg i alla fall så det kan gå vägen. Bara att trycka ner hälarna, ner med hakan och skölja näsan upprepade gånger.

Inga kommentarer: