onsdag 8 april 2009

Sick puppy..

MMA idag. Kände mig sjukt seg och misstänker att jag fått ebola. Vi körde rätt mycket teknikträning med fokus på turtle. Någon slags sparringtävling där jag mest stod och grimaserade illa vid sidan av. Avslutade med att sparka lite på varann. Kändes som jag lekte charader ungefär. Min teknik är minst sagt trevande. Så här efteråt kan jag bara tillstyrka att nått inte står rätt till i kroppen. Sov visserligen dåligt i natt, så det kan ju vara det. Tröstar mig med att kolla på "Taxi Driver" i HD. Satan vilken knäppgök han är! Jag har en likadan jacka som Travis Bickle. En m65 - den han har på sig på slutet när han blir riktigt galen.
Jag har irriterat mig på att jag inte hittat hans badges med "King Kong Company" på, men här finns faktiskt en exakt replika av hans jacka att köpa - inklusiva alla badges. Till och med en "We Are The People!"-knapp...

http://shop.yumetenpo.jp/goods/d/realmoon.co.jp/g/TD6101/index.shtml

Sjukt!

Inga kommentarer: