måndag 22 december 2008

Julskinka

Svårt med kontinuiteten på sistone... Planerar hela tiden för träningen, men i sista sekund dyker en öl och ett gäng kolhydrater upp och lurar ut mig på galej. Roligt men man blir lite rastlös efter ett tag.
Idag har jag i alla fall lyckats skrämma upp grannskapet hemma hos föräldrarna genom att stånka mig igenom lite kettlebell-övningar. Körde även knees to elbows i altantaket. Morsan stack ut huvet och uttryckte sin förundran över att dom ovetandes öppnat gym på tomten. Katterna i området verkade vara de enda som tolererade min närvaro. Kan ha varit infravärmen som lockade fram dom små glina. Umgicks även med mina brorsbarn med förväntat resultat. De små bakteriehärdarna har gjort att jag misstänker att jag har en förkylning på ingång.
Synd för min kropp då, eftersom det blir björnjakt i morgon...

Inga kommentarer: