måndag 1 december 2008

Nytt gym...

Jag tycker att SATS betett sig illa. Det går rykten om att han snackat skit om mig. Att han påstår sig kunna spöa mig. Gör imitationer av mig på fester. Säger att jag har en vacklande hygien.
Så nu är det slut. Jag har raderat SATS ur telefonboken och blockerat numret.
Nu är det Friskis som gäller. Var där och provtränade idag. Inget vidare faktiskt. Bara en skivstång. Hur tänker man då? Kanske mest på att få använda dom slicka maskinerna kan jag tänka.
I alla fall. CFWU x2 + löpning 3 km på bandet som uppvärmning.
Sen WOD:
1-1-1-1-1-1-1 Shoulderpress.
Det blev 60-60-60-50-50-50-50. Vet inte varför jag baxnade. Kroppen sa ifrån bara.
Straffade den med rodd + Knees to Elbows 10 x 3 samt lite annat smått och gott.
Kändes extremt bra efter en lat helg.

Inga kommentarer: