onsdag 13 januari 2010

Ful-chili...

Dagens pass kändes förvånansvärt oinspirerat... Hade ingen plan alls när jag släntrade ner på gymmet, förutom att jag ville känna mjölksyran bränna i kroppen. Eller inte...
I alla fall:

"Liten bensträckare"
Löpning 3,2 km
Front Squat: 90 kg, 3x5
Cleans: 50 kg, 3x5
Front Squat (IGEN!): 50 kg, 3x10
Cleans (OMG!): 30 kg, 3x10

Sedan en liten brännare i form av
30 sek KB Swings
90 sek hopprep
30 sek pushups
90 sek hopprep,
30 sek squats
90 sek hopprep
30 sek military press (15 kg)
90 sek hopprep
30 sek schlacktplatte
90 sek hopprep

En inte helt oäven session. Även om jag kände att jag bjöd lite för mycket på mitt "warface". Note to self: Var mer av en gåta.

Hemmavid lagade jag till en riktig fusk-chili, betstående av de fyra saker som inte får förekomma i en riktig texas köttgryta: krossade tomater, gul lök, köttfärs och bööööner.Francis X Tolbert hade dödat mig om han fått veta.
Men gott blev det. Mycket tack vare den här lille gynnaren till höger.

Inga kommentarer: