fredag 15 januari 2010

Intervaller

Kom i bingen väldigt tidigt igår. Försökte kolla in "Stargate:Universe" på Iphonen för andra gången, men somnade ifrån den. För andra gången.
Vaknade hyfsat fresh i alla fall, tidigare än planerat. Tog tillfället i akt att smyga till jobbet. Väl där sms:ade jag alla medarbetare och undrade varför dom inte var på plats. Fabriken var i ju i full gång!
Lunchpasset blev lite fjösigt. 20 minuter intervall på "bandet", blandade småövningar, rycken+magen. Avslutade med fem minuter intervall också. Fick upp en bra puls i alla fall. Jag hade dock på mig min blåa tröja som jag svettats sönder. Man kan tvätta den och den luktar fint, men så fort den värms upp under träningen aktiveras en slags gömd svettdepå och stinker sönder hela lokalen.
Så jag var den killen idag. Han som luktade svett.

Inga kommentarer: