onsdag 27 januari 2010

Puttersmälla

På tisdagen körde Jompa och jag kvällsträning på F&S Lindhagen. Båda var märkbart oengagerade. Jag misstänkte nästan att jag höll på att landa en förkylning. Massor av fölk var det också. Överallt.
Vi körde ett par set med military press tills Jompa sträckte sig och vi fick åka hem och äta laxpasta istället.
FAIL!
Man måste lyssna på kroppen.

Idag mådde jag bättre, så på eftermiddagen körde jag igång lite försiktigt:

Löpte 7 km (träligt!)
Clean & Jerk 3x10 40 kg
Stand Up Row 3x5 40 kg, 3x10 30 kg
Bicepscurls (!!!) 3x10 40 kg
Schlaktplatte/Airsquats 3x20 15 kg

Avslutade med 5 min. intervallspringa på 11/16

Jag stötte även på vår gamle boxningstränare på gymmet. Blev väldigt sugen på att börja köra lunchträning igen. Får se om jag kan få med dom andra boysen på detta...

Inga kommentarer: