måndag 18 januari 2010

Heavy Bag


Kände en viss spänst i benen idag.
Värmde upp med 2 km löpning. Sen föll det sig så att jag mötte upp med Fran. Vi har inte setts sedan 2008...

FRAN
21-15-9
Thrusters 40 kg
Pullups

Tid: 9.20

Känner mig nöjd trots det mediokra resultatet. Körde ju samma övningar i lördags, och kände av det i mucklerna.
Sen gjorde jag misstaget att köra en Tabata Pushups. Kändes som att springa in i en vägg... Gick ut på 15 men slutade på blygsamma 5 skakiga... back to the drawing board.
Det visade sig också att F&S hängt upp en sandsäck i salen. Sjukt roligt! Jag hade ju inga handskar med mig, men tänkte i alla fall känna på lädret en smula. Körde 2x5 minuter med 30 s. hårda slag/30 s. snabba. Kändes bra tills det började svida i knogarna och jag insåg att jag var helt skinnflådd. Började grina.

Inga kommentarer: